- Auditing, αποτύπωση και αξιολόγηση υφιστάμενων δομών, πολιτικών και διαδικασιών.
- Αναλυτική χαρτογράφηση υφιστάμενων διαδικασιών με χρήση πρότυπων εργαλείων EPC, IFD, PMT, κ.τ.λ.
- Εντοπισμός κρίσιμων λειτουργιών ή οργανωτικών κενών. Καθορισμός διαδικασιών προς ανασχεδιασμό και των αντίστοιχων δεικτών παραγωγικότητας, KPIs.
- Χάραξη της επιχειρηματικής στρατηγικής και των στόχων ανασχεδιασμού, καθώς και των σχετικών πολιτικών διαχείρισης του έργου.
- Ανασχεδιασμός διαδικασίων με σκοπό την ελαχιστοποίηση λειτουργιών που δεν προσδίδουν προστιθέμενη αξία στην επιχείρηση, την κάλυψη οργανωτικών κενών και την αύξηση του βαθμού εξυπηρέτησης των πελατών.
- Project management και διασφάλιση ποιότητας κατά την εφαρμογή των ανασχεδιασμένων διαδικασιών.
- Ανάπτυξη μηχανισμών ελέγχου της παραγωγικότητας της οργάνωσης ανά τομέα και συνολικά.
- Σχεδιασμός και υλοποίηση στρατηγικών Change Management (action planning, risk assessment and mitigation strategies, communication strategies, κ.τ.λ.) για την υποστήριξη μεγάλης κλίμακας έργων αναδιοργάνωσης επιχειρήσεων και οργανισμών.
- Κατάρτιση τεχνικών προδιαγραφών, αξιολόγηση και εφαρμογή μηχανογραφικών συστημάτων (ERP, CRM, SCM, κ.τ.λ.) για την υποστήριξη των ανασχεδιασμένων διαδικασιών.
- Εκπαίδευση προσωπικού στις ανασχεδιασμένες διαδικασίες, κατάρτιση Εγχειριδίου διαδικασιών και σχετικού εκπαιδευτικού υλικού.
- Ενσωμάτωση της τεκμηρίωσης του έργου Ανασχεδιασμού στο σύστημα Διασφάλισης ποιότητας (ISO) της εταιρείας.
- Συμβάσεις audit & συντήρησης Εγχειριδίου διαδικασιών.
Η BKh μέσω της ιδιαίτερα μεγάλης εμπειρίας των στελεχών της στον συγκεκριμένο τομέα έχει στη διάθεσή της τεχνογνωσία και μεθοδολογία υλοποίησης έργων re-engineering που την καθιστούν leader στον τομέα αυτό στην αγορά υπηρεσιών συμβούλου. Σχετικές υπηρεσίες είναι: